Rubriky
Zamestnanec hotela je tvor spoločenský, potrebuje spätnú väzbu. Nič vás to nestojí
Uverejnené: október 22, 2021
„Si šikovná, si dobrá, dobre si to zvládla, jedlo bolo výborné...“. Okamžitá pozitívna spätná väzba je pre ľudí z hotelierstva doslova živou vodou, z ktorej čerpajú energiu. A nič vás nestojí.
Nájde si LEAN – štíhle riadenie, cestu do hotelovej sféry?
Uverejnené: október 22, 2021
Optimalizácia procesov v ubytovacích a stravovacích službách nemusí mať vždy len formu kumulácie pozícií. V priemyselnom sektore funguje už desaťročia, no len pomaly hľadá cestu do hotelierskej branže. LEAN, alebo štíhle riadenie.
Na druhej vlne
Uverejnené: marec 3, 2021
Keď chcete urobiť ľudí šťastnými, stačí im všetko zobrať a po čase im vrátiť polovicu toho, čo mali. Celkom tak, ako pri druhej vlne koronakrízy. Zocelená prvotným šokom z jarného lockdownu sa na jeseň branža v rámci možností vrhla do konkurenčného boja o hosťa s jediným cieľom – prežiť. Napriek tomu sa to mnohým z nich nepodarí.
Kedy je hotelová izba oázou?
Uverejnené: marec 3, 2021
Kým všetko v hoteli je "vaše", hotelová izba je od vstupu hosťa jeho súkromnou oázou a v poslednom čase neraz aj privátnou reštauráciou. Ako môžete prispieť k tomu, aby sa v nej cítil ako doma?
Mountain Resort Ždiar, perla Belianskych Tatier
Uverejnené: december 4, 2020
Čo je krajšie ako spoločné chvíle s najmilšími? Doprajte si pocit blízkosti umocnený panenskou prírodou v spojení s výnimočným a bezpečným pobytom v perle Belianskych Tatier - v Mountain Resorte Ždiar. Tento rok si ho zvlášť zaslúžite.