Searching
Search

MAX, ktorého určite chcete mať v hoteli

I am MAX je personalizovaná platforma, prostredníctvom ktorej hotel môže priamo osloviť hosťa počas jeho pobytu, kdekoľvek sa nachádza. Prieskumy hovoria, že takmer tri štvrtiny hostí by chceli tráviť svoj čas inak, ako len na hotelovej izbe, no nie vždy majú na to správneho „parťáka“. Vyše 40 % hostí by rado poznalo aktivity, ktoré hotel ponúka, no nie sú im dostatočne odprezentované a až 39 % preferuje check-in alebo objednanie služby cez aplikáciu.

Hotelové riešenie  I am MAX je postavené tak, aby riešilo každodenné problémy hotela a pritom spríjemňovalo pobyt hostí. Hotelu zvyšuje predaj ich služieb a aktivít, šetrí čas recepcii a zefektívňuje komunikáciu so zákazníkom.

Spoluzakladateľ a CEO Lukáš Vencelík hovorí: „MAX v aplikácii hosťom poradí, čo sa dá aktuálne robiť v hoteli a jeho okolí, odpovedá na základné otázky hostí, dokonca nájde parťáka na rôzne aktivity. Sme jedineční v tom, že podnecujeme k aktivitám v hoteli a spájanie hostí medzi sebou a spracúvame dáta, ktoré hotelu prinášajú možnosť lepšie spoznať správanie ich zákazníkov.“

Platforma dáva priestor hotelovému manažmentu vytvárať vlastné eventy, postovať dôležité informácie na Dashboard, prezentovať aktivity vnútri a mimo hotela s možnosťou rezervácie a to všetko v sprievode MAXa –  ležérneho, vtipného a múdreho medveďa. Hotelu umožňuje úplnú flexibilitu po obsahovej stránke, napríklad si môže vytvoriť vlastné FAQ otázky pre získavanie spätnej väzby a pre check- in.

„Buďme úprimní, koľko návštevníkov si vo svojej izbe pozrie ponuku služieb a menu reštaurácie alebo preštuduje nejaké letáčiky? Poprípade zachytí pútač vo výťahu? Koľkí z nás sa obrátili na recepciu so spätnou väzbu a koľkí len mávli rukou nad detailmi, ktoré ich nahnevali?“ kladie otázky Paulína Labudová, co-founder a sales director projektu a dodáva: „Možno išlo o maličkosť, ktorá by pomohla k zlepšeniu ponúkaných služieb. Čo ale vieme povedať s určitosťou je, že až 97,5 percenta hostí vlastní smart telefón a v drvivej väčšine času ho drží v ruke, hovoríme z vlastnej skúsenosti... (smiech). MAX ich preto určite lepšie osloví, ako niektoré marketingové materiály, ktoré poznáme z minulosti.“

Pilotný projekt odštartovala spolupráca s hotelom Ponteo Activity Park v Rusovciach, ponúkajúcim široké spektrum voľnočasových aktivít. „Výzvou v komunikácii je sprevádzať hotelového hosťa počas celého pobytu. Je pre nás dôležité, aby si vďaka personalizovanej komunikácii mohol vychutnať všetko, čo preferuje a objaviť tak naplno výhody našej krásnej lokality a bohatej ponuky multifunkčného Ponteo Activity Parku. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli úzko spolupracovať s inovatívnym startupom I am MAX”, hovorí Jaroslav Jaroš, riaditeľ Ponteo Activity Park Rusovce, Bratislava.

Dnes už nikto nepochybuje o tom, že jednom z aktuálnych tém súčasného hotelierstva je „smart guests behaviour“ a s ním úzko spojený personalizovaný marketing. Je isté, že vďaka správne zvolenej komunikácii je možné u hosťa dosiahnuť želané správanie, zaistiť jeho spokojnosť a istotu, že sa vráti späť. Veríme, že v nasledujúcich obdobiach bude narastať záujem o inteligentné riešenia nielen pre hotelových hostí, ale aj pre manažérov a marketingových pracovníkov. Odpoveďou na ich dopyt by mal byť práve MAX.

A dobrá správa na záver: DEMO na odskúšanie pre váš hotel môžete dostať ZADARMO, stačí si ho vyžiadať na info@hoteliohub.com.

 

https://www.getmaxapp.com/

PR

Partners